Meny

Vi i Euronics blir til vi i Elon

En butikk å føle seg hjemme i: Hos Elon ønsker vi å virkelig kjenne kundene våre, slik at vi kan hjelpe til på best mulig måte.

Med et stort nordisk nettverk i ryggen, kan butikken du allerede kjenner tilby enda mer.

Kjøpmennene i Elon-butikkene på kryss og tvers av Norge, har alltid strukket seg litt lenger for kundene sine. De har kombinert lokalkunnskap med et sterkt kundefokus, samtidig som de har hatt et trygt nettverk i ryggen. Fra 1. januar 2019 blir dette nettverket enda mer solid, når Euronics Norge bytter navn til Elon Norge. Verdiene i Elon-kjeden går nemlig hånd i hånd med verdiene du har møtt i din lokale Elon-butikk. De bygger på den samme nære og personlige relasjonen med kundene. I generasjoner har Elon blitt drevet av lokale kjøpmenn som brenner for faget sitt. Det er derfor vi ser på 2019 og årene som kommer med optimisme, iver og glede.

Kundene settes i fokus hos Elon Hos Elon er vi personlige. Vi er omtenksomme – og vi ønsker å gjøre din hverdag enklere, morsommere og bedre.

Elon blir eksperter på det nordiske markedet

550 utsalgssteder i Norge, Sverige, Danmark, Finland og Island samles nå under Elon-paraplyen, i ett felles nettverk. Dette nettverket kjenner det nordiske markedet som ingen andre, og takket være den personlige tilnærmingen kjenner vi også ditt lokalmiljø. Elon blir en gigant i det nordiske markedet, og stordriftsfordelene skal selvsagt komme kundene til gode. For deg betyr dette at butikken du allerede kjenner og kan stole på, får bedre innkjøpsbetingelser, et større sortiment og et utvidet tjenestetilbud. Det betyr enda mer konkurransedyktige priser, uten å ofre det personlige særpreget.

Menneskene blant maskinene

Dagens verden er preget av globalisering, algoritmer og automatisering. Elon skal alltid være med på den teknologiske utviklingen, men vi skal også være menneskene blant maskinene. Vi skal aldri miste tilknytningen til deg som kunde og dine behov. Vi skal høre på deg og gi deg det du trenger, slik vi alltid har gjort. I takt med utviklingen blir det stadig viktigere å tilby personlig rådgivning og oppfølging. Med den nyeste teknologien og service i sentrum, skal vi ta vare på kundene våre både før og etter et kjøp.

Ingen kjenner Norden bedre enn Elon Elon drar nytte av å være lokale, samtidig som samarbeidet strekker seg over hele Norden. Begge deler skal alltid komme kundene til gode.

Skal vokse i hele Norden

I Norge er ikke Elon-navnet så kjent ennå. Det gleder vi oss til å gjøre noe med. Elon kommer til å vokse i hele Norden, og sammen med våre medarbeidere, leverandører og samarbeidspartnere sikter vi mot stjernene. Med forankring i det lokale og fagkunnskapen vår, skal vi bli den ledende aktøren i Norden. 1. januar 2019 blir altså vi i Euronics vi i Elon. Vi har alltid hatt og skal alltid ha en nær relasjon til kundene våre. Velkommen hjem til oss i Elon.

Kom til elon for råd om teknologi Den teknologiske hverdagen blir stadig mer kompleks. Hos Elon er vi rådgivere, med mål om å vise deg produktene du faktisk trenger.